21 Eylül 2019 Cumartesi

Satış Sonrası E-posta Çalışmaları

Satış Sonrası E-posta Çalışmaları

Eposta pazarlaması sadece kampanya ve ürün duyuruları için kullanılmıyor. Eticaret , Bunun dışında satışlarınızdan sonra etkileşimi artırmak ve geri dönüşüm sağlamak için de satış sonrası maillerinden faydalanılıyor.





Siz de bu yöntemden faydalanabilirsiniz! Bu yöntem mailing için oldukça fayda sağlıyor. Ürün satışınız gerçekleştikten sonra müşterilerinize ulaşmak için e-posta gönderebilirsiniz. Tabii atacağınız maillerin de birden çok şablonu bulunuyor.





Her mail ayrı bir mesaj içerse de ortak noktası müşteri ile iletişimi ve etkileşimi güçlendirmek oluyor. Aynı zamanda bu sayede sattığınız ürünler ile ilgili geri dönüşler alabiliyorsunuz. Sizler için hazırladığımız yazımızın devamında müşterilerinize satış sonrasında ne gibi mailler atabileceğinizi anlatıyoruz!





İlk olarak önereceğimiz mail, satış sonrasında teşekkür epostası göndermeniz olacak. Müşterinizin iletişim bilgilerindeki mail adresine “bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler!” gibi bir teşekkür cümlesi gönderebilirsiniz, e-ticaret için önemli. Tabii ki bunun yanında satın aldığı ürünün kullanım alanları, özellikleri, garanti belgesi, iade koşulları gibi ayrıntıları da ekleyebilirsiniz.





Müşteriniz ile birebir iletişim için teşekkür maili atmanız oldukça faydalı olacaktır. İkinci olarak, ürününüzü satın alan müşterinize birkaç gün sonra üründen memnun olup olmadığını soran bir satış sonrası maili atabilirsiniz.





Ürün ile ilgili memnuniyetlerini ve şikayetlerini dile getirmesini rica edebilirsiniz. Ayrıca kargo ve teslimat sürecinin nasıl ilerlediğini de sormanız müşterinizin sizin ilginizi fark etmesine ve sizden daha çok alışveriş yapmasına neden olabilir. Üçüncü mail şablonumuzda ise, müşterinizin satın almış olduğu ürün ile benzer ya da uyumlu ürünlerin tanıtıldığı bir e-posta göndermenizi önereceğiz. Ayrıca tavsiye edeceğiniz ürünlere link eklemeniz de doğru olacaktır. Böylece müşterinizi beğendiği takdirde kolayca satın alabilir. Son olarak, sitenizden devamlı alışveriş yapan özel müşterilerinize farklı bir mail atabilirsiniz.





Örneğin yalnızca o müşterinize özel indirimler ve kampanyalar yapabilirsiniz. Bu, müşterinizin kendini özel hissetmesine ve markanızdan devamlı olarak alışveriş yapmasını sağlar.





#eticaret #e-ticaret #ticaret #instagram #eposta #kodlama #satis




Satış Sonrası E-posta Çalışmaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder